Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Acheron Mod - lista zmian
#1
Ostrzeżenie 
[Obrazek: acheron_mod.jpeg]
- 200 zwojów w księgach
- 100 kluczy w pęku
- naprawiono Inferno Bug
- naprawiono Arctic Blast Bug
- poprawiono mapę miasta w 4 akcie
- lokalny DC tylko w jednej grze
- zmieniono receptury kostki dotyczące mutowania run (od teraz wystarczy wsadzić same runy)
- zmniejszono odporności fizyczne Trójcy w UT na 80% oraz blok na 60%
- zabicie Krowiego Króla nie blokuje już ponownego otwarcia portalu
- dodana została możliwość używania w mieście następujących umiejętności : teleport, okrzyk, rozkazy, dowodzenie
- powiększona skrzynia na przedmioty
- złomowanie przedmiotów z zestawu oraz unikatowych normalnych (pancerze i bronie) przyciskiem "transmutuj" w     kostce będzie skutkowało otrzymaniem kamienia bez skazy (wcześniej doskonały)
- esencje wypadają od teraz w trybie classic (Diablo 2 bez dodatku Lord of Destruction / postać bez rozszerzenia)
- ropiejąca esencja destrukcji od teraz może zostać wyrzucona przez Izuala (Akt IV)
- Krwawa Orlica (Blood Raven) na poziomie trudności Normal dropi unikatowy łuk z ładunkami uroku (Encha)
- szybsze zdobywanie doświadczenia na poziomach 1-60
- WP do Krowiego Poziomu zamiast WP do więzienia w A1
- rozmienianie run HR (Zod-Vex) w kostce horadrimów (HR + 2 klejnoty bez skazy= runa HR poziom niższa)
Mod można pobrać >>TUTAJ<<

Instalujemy poprzez rozpakowanie paczki z modem w katalogu gry nadpisując istniejące pliki.
Odpowiedz
#2
Bardzo fajna sprawa, najbardziej podoba mi się wp do krowiego poziomu widać, że sie kaziu postarałeś za co szacun !!
Mam nadzieje, że będziesz nam częsciej załatwiał jakieś niespodzianki...Uśmiech
Odpowiedz
#3
Przypinam.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości