Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sting MapHack 1.13c - config by PRS
#1
Chciałbym podzielić się MapHackiem, z którego korzystam - może komuś się przyda.

Mowa o MapHacku Stinga z configiem zmodyfikowanym przeze mnie na bazie cfg autorstwa phx_pro a wcześniej DG (MH używany przez wiele lat np. na D2Trade).

MH jest dostosowany do regulaminu serwera - nie ma chickena, ani nie wyświetla mobów na automapie.

Wszystkie pozostałe funkcje jakie były w oryginalnym Sting MH (m.in. auto party, fast exit, tp do miasta, wskaźnik do lokacji) są w nim zawarte.

To co zmieniłem to przypisanie niektórych klawiszy, ikonki i kolory na automapie dopasowane do moich upodobań oraz filtr dropu.

Jeżeli chodzi o filtr - tutaj zamysł jest dość prosty. Każdy w jakikolwiek sposób przydatny item (pod rw, uniq, rare, setowy, magic) jest defaultowo wyświetlany przez filtr dropu. Dzięki temu MH jest przyjazny również dla osób, które dopiero zaczynają grę - przykładowo miecze pod ducha, base pod crap insi, czy jakieś słabsze unikaty/itemy setowe nie są ukryte.
Itemy, których nie chcemy żeby były wyświetlane można usunąć ręcznie - wystarczy wejść w plik d2hackmap.cfg, w części z filtrem dropu znaleźć linijkę odpowiadającą za dany item, następnie dezaktywować ją wpisując przed początkiem linijki znak "/", na przykład.:

Cytat:Item Colours[Hydra Bow] [2,3][All][1,5,6,7]:  5,0x4e  // nor/hiq Hydra Bow 4/5/6sox


zmieniamy na:

Cytat:/Item Colours[Hydra Bow] [2,3][All][1,5,6,7]:  5,0x4e  // nor/hiq Hydra Bow 4/5/6sox

I to wszystko, Hydra Bow nie będzie się już wyświetlał.

Prezentacja kolorów na automapie:

[Obrazek: 1637174526.jpg]

Złoty- unikaty
Żółty - rare items
Szary/biały - pgm / gemy bez skazy
Fioletowy - talizmany
Sraczkowaty - itemy pod RW
Czerwony - runy od PUL do ZOD
Zielony - itemy setowe

Defaultowo widać wszystkie unikaty, rare itemy, gemy bez skazy i pgm, wszystkie itemy setowe, wszystkie przydatne itemy pod RW, przydatne itemy magic, mikstury "super" i rejuvy, itemy questowe, gold powyżej kwoty 5k.
Dodatkowo na automapie w formie trójkątów pokazywane są przydatne unikaty, kluczowe rare itemy (amu/ringi/ręce/buty/circ), gemy bez skazy i pgm, runy pul+, wszystkie talizmany, przydatne itemy setowe, wszystkie itemy pod RW.


Klawiszologia - najważniejsze funkcje :

Reload configu MH - NUM9
Zmiana trybu wyświetlania modyfikatorów w itemach socketowanych / RW - NUM8
Skan Ekwipunku : NUM7
Socket protect - INSERT
Filtr Dropu - D
Alt Lock - Y
Auto Party / Auto loot permit HC - U
Quick next game - SPACE
Quick tp do miasta - F9
Wskaźnik do lokacji/questu - C

Link do pobrania MH:
https://drive.google.com/file/d/1WpNl4iS...sp=sharing
Odpowiedz
#2
Instrukcja dodawania itemów do filtra dropu / zmieniania kolorów oraz ikonek w d2hackmap.cfg


Przykładowa linijka odpowiadająca za item w sekcji z filtrem dropu:


Cytat:Item Colours[Berserker Axe][2,3][1,2][1,4,5,6,7]: 5,0x4e  // nor/hiq Berserker Axe 0/3/4/5/6sox eth&noneth



*Każda linijka w filtrze rozpoczyna się od Item Colours ;


[Kod/nazwa przedmiotu lub kategorii] - zgodna z listą w pliku d2hackmap.vcb - można wpisać nazwę przedmiotu, nazwę wydzielonej sekcji lub samą liczbę - kod itemu;

[2,3] typ przedmiotu (1 = low quality, 2 = normalny, 3 = dobrej jakości, 4 = magic, 5 = set, 6 = rare, 7= unikat, 8= craft) ;

[1,2] - 1 = przedmiot zwykły, 2 = przedmiot eteryczny. "ALL" = wszystkie ;

[1,4,5,6,7] - wariant ilości socket (1 = 0sox, 2 = 1sox, 3 = 2 sox, 4 = 3sox, 5 = 4sox, 6 = 5sox, 7 = 6sox) ;

5,0x4e  - widok przedmiotu na automapie.

Liczba przed przecinkiem (w tym wypadku 5) = kod koloru tekstu
Liczba po przecinku i 0x (w tym wypadku 4e) = kod koloru ikony

kolory można wziąć z tabelki "kolory.jpg" w folderze info (wrzucam ją też poniżej)

Zamiast np. "5,0x4e" można też wpisać "-1", wtedy przedmiot będzie widoczny tylko pod ALT w defaultowym kolorze - na automapie nie będzie ikonki.

tabela kolorów:



[Obrazek: 1637249731.jpg]

Jak zmienić ikonkę na automapie (np. trójkąt) na inną

Odnajdujemy sekcję "wyswietlanie na minimapie" - znajduje się ona na początku configu, pod głównymi funkcjami


Cytat:Player Blob File:              "blobme"
Object Blob File:              "blobcircle"
Item Blob File:                "blobitem"
Npc Blob File:                  "blobnpc"
My Blob File:                  "blobme"
Corpse Blob File:         "blobcross1"
Missile Blob File: "blobdot"

Następnie przypisujemy ikonkę zgodnie z własnymi preferencjami. Nazwy ikonek odpowiadają plikom BMP w głównym folderze MapHacka.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości